- Over ons
- >
- Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Ik kom mijn account niet in
Het kan zijn dat je account het onverhoopt niet doet, bijvoorbeeld door onze verhuizing naar een nieuwe webshop of je bent je wachtwoord vergeten?
Wat moet ik nu doen?
Voer het emailadres in bij het inloggen en klik op wachtwoord vergeten, mocht het e-mailadres bekend zijn dan ontvangt u een mail met een uitnodiging om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Ik krijg geen mail voor een nieuw wachtwoord
Dat is uiteraard heel vervelend, je kan gemakkelijk zelf een nieuw account aanmaken. Wanneer het e-mailadres niet bekend is zal dat geen problemen opleveren.
Kan ik een persoonlijk account laten activeren?
Geen zorgen, dit is uiteraard een optie. Wij kunnen je favorieten artikelen instellen, afleveradressen aanmaken en eventuele afspraken inladen.
U kunt contact opnemen met info@gooisepapierhandel.nl, wij nemen dit zo spoedig mogelijk in behandeling. Vaak kan je binnen het uur alweer gebruik maken van je account.
Nog meer vragen over je account?
Stel je vragen aan Rein & Roos in de chat, mail naar info@gooisepapierhandel.nl of neem contact op via 035 887 48 98.